SEXE, BARÇA i INDEPENDENCIA

Bloc destinat a tots aquells que van calents com una moto, senten els colors del Barça i volen uns Països Catalans independents i unificats.

El tirà Jan Laporta ordena l'acomiadament del periodista Miguel Rico

pesolbullit | 25 Gener, 2008 01:24

Avui llegint l'e-notícies me'n he assabentat que Miguel Rico ha estat acomiadat del diari Sport , l'acomiadament es va produir a mitjans d'octubre però no ho he sabut fins avui, suposo que els responsables del diari devien estar molt interessats en tapar el tema i als lectors ens ho han amagat, de fet he de dir que m'estranyava força no veure l'article del Miguel Rico a la contraportada del diari des de fa setmanes. Miguel Rico és juntament amb Enric Bañeres el millor periodista esportiu que tenim a Catalunya, almenys pel que fa a la premsa escrita. Sembla ser que l'acomiadament va ser fruit de les pressions del senyor Laporta cap al diari Sport, el senyor Laporta vol una premsa dòcil i domesticada que li rigui les gràcies a ell i als seus amiguets i no soportava que un periodista integre i independent com Miguel Rico el critiqués. El director del diari Sport, senyor Casanovas, enlloc de defensar al company Rico va preferir segui-li el joc al despòtic Jan i despatxar al Miguel Rico, deu n'hi do!! quin jeta aquest Casanovas!! 

  Vull expressar-li al Miguel Rico tot el meu suport i agrair-li tots els bons articles amb que ens ha obsequiat, respecte al despòtic Jan dir-li que al pas que va aviat es podrà comparar amb Pinochet, Mussolini, Musharraf, Honecker, Stalin o Ceaucescu, felicitats!! i respecte als directius del diari Sport senzillament dir que han demostrat tenir una gran "ètica professional" . A continuació reprodueixo un article de "elconfidencial.com on s'expliquen els fets:

http://www.elconfidencial.com

Joan Laporta tiene desde el lunes pasado un motivo de preocupación menos. Ahora, el presidente del Barcelona ya puede leer la contraportada del diario Sport sin tener que preocuparse. Y es que Miguel Rico, el que era según una encuesta encargada por el propio club barcelonista, el periodista más influyente en el entorno blaugrana, ha sido despedido del diario del Grupo Z que edita José María Casanovas y ya no podrá firmar más 'últimas' en el diario que fundó y en el que ha trabajado durante los últimos 25 años.

Más allá de los motivos que la empresa que edita el diario deportivo líder en ventas y difusión de Catalunya, haya podido considerar oportunos para prescindir de tan reputado periodista, lo cierto es que la noticia ha venido a aliviar a gran parte de la junta blaugrana. Especialmente al presidente y al secretario técnico. Rico, manteniendo una línea independiente de opinión que guardaba muy poca relación con la del periódico en la que publicaba, se había erigido como una de las pocas voces críticas con ciertas actitudes protagonizadas por Joan Laporta, Txiki Begiristain y el Barça en los últimos dos años.

Era un secreto a voces que muchas de sus columnas habían obstaculizado las relaciones que Casanovas, el editor del diario, trataba de mantener con el club blaugrana, cuya autorización comercial es fundamental para poder realizar ciertas promociones que el Sport ofrece regularmente a sus lectores.

La situación entre Casanovas y el Barcelona llegó a un punto de difícil convivencia cuando las críticas de Miguel Rico al club llevaron a Laporta a replantearse la renovación de la licencia de los 'campus' de fútbol oficiales del Barça, que en nombre del periódico organizaba la empresa de los hijos del editor del Sport. Esa misma empresa que, curiosamente, consiguió la organización de los eventos del 50 aniversario del Camp Nou. Cerrarse el contrato entre la empresa de los hijos del editor de Sport para el aniversario del estadio, la publicación (con todos los permisos del club) del libro de José María Casanovas, 'La Catedral del Barça' y despedir a Rico ha sido todo uno. ¿Casualidad?

 

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb